lördag 29 december 2012

Tvättstugan


Nu ska jag fösa tillbaka dig till vardagen.
Fest, julgransglitter och vin och ost varje kväll. Är det så det ska vara trodde du?
Nu ska du få en tillbaka-blick till vardagen, utan minsta festlighet.

Jag är en riktig tråk-tant, eller hur!
Det här är vår tvättstuga i källaren. Kaklet är det som blev kvar från toa-renoveringen.
Sedan har jag sparat små skåp som man inte alltid vet var man ska ha utan man bara köper..
Observera att på bilden är det inte dragit något vatten till kranen. Men det finns nu.
Något som finns nu också är betydligt mer prylar. En fåtölj står där!
Inte för någon vill sitta där utan för den fick inte plats någonstans.
Men det såg ut så här när jag var klar och det är rätt nice att ha en tvättstuga som man ser golvet i
Jag tänker nu på alla barn och min karl som nu får ta sitt ansvar för tvätten.
Jag har pimpat tvättstugan och alla ska få mysa där nere.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar