måndag 3 december 2012

Före och efter



Jag måste få visa min lilla raring. Det här är nog så nära "shabby chic" jag kommer.
Jag tycker att det är en benämning på små, nätta och vingliga franska möbler. Haha, inte riktigt vad  jag håller på med!
Jag tar tråkiga, bastanta trä-möbler och lägger ner massor med färg, fina knoppar och mängda tid på dem.
Då har man kämpat på så länge och då blir dom så fina så det känns att jag vill ha delad vårdnad,
inte bara sälja dom! Men den här stjärnan blev riktigt bra


Nätt och lite nött, det blev hon. Knoppen ser ut som ett utropstecken!
Bilden längst ner är vad jag började med. Bara det är en ordentlig möbel från början kan det bli bra.
Annars, ska hela alltet sitta ihop med färg är det inte värt besväret.
Men som sagt, den här lilla raringen var absolut värt allt besvär!
ai

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar