måndag 24 december 2012

En liten present

Min syrra fyller år dagen innan julafton, aningen opraktiskt, men vad gör man?
Vårat köks-bord är helt belamrat med pysselgrejer. så det är ju bara att sätta igång.
Det är bra om man blir sådär akut pysselnödig, men det är svårt med det andra, vanliga livet.

Jag har bakat Lelias rocky road godisar. Och hjälp vad goda dom är!
Bara en massa pistage, salta nötter, marshmallows, dumlekola blandat  i choklad.
Du hör ju, nyttigt så det förslår, men det tar vi, om man inte gör dom varje vecka går det nog bra.

Jag var på Panduro och röjde runt, dom har 30 % rea på alla jul-grejer.
Det kan vara bra att ha. Jag köpte dom här ängel-hängerna, söta att sätta fast på paket.

Jag gjorde påsar, dubbla papper, och satte ihop dom med washi-tejp,
la ned godisarna i ett silkespapper och Grattis på födelsedagen syrran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar