fredag 7 december 2012

Toarullar kan man spara


Det här en bra ide som jag såg på nätet. Det är en pyssel-blogg:
Som visade hur man gör fina present askar av toarullar.
Det är nog smart att spara några rullar nu när det ska packas in allt mellan himmel och jord.

Jag tycker att man lägga ner lite själ i förpackningen när det är stört omöjligt att ge bort diamanter och juveler.
Jag menar, koka egen knäck eller gör praliner och slå in i ett fint paket är väl en bra present.
Det är ju ett mått på mitt engagemang och tankemöda till dig!?
Ja och framför allt du får min tid. Men man kan ju vara lite praktisk, gör massor när du lix är igång


Den här fick ett örhänge

Det underlättar om man har samlat på sig band och snören. Pärlor och fina papper  kan behövas.
Jag hade en låda med "bra att ha" pyssel. Små-krafs som man kan behöva, men nu krävs det en liten byrå,
det är mer och mer som är bra att ha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar