söndag 30 december 2012

Jag kan inte vänta!!


Jaha, så här går det!
Jag är lite "hemlös" när barn med pojkvän bor i min verkstad/atelje. Jag vet inte riktigt vad rummet heter.
 Det är så roligt att dom kommer hem någon gång men dom bor bland mina målarburkar.
Nu kan jag inte hålla mig längre för jag har en plan åt den här byrån.
Den har haft det mycket jobbigt för den ser rent gräslig ut.
Så måste man bara ta tag i det. Jag började ta bort färg med värmepistolen.
Alla som prövat vet att det luktar. Ja luktar förfärligt.
Ena ungen sa att det luktar röv. (Mycket dom får lära sig på universitetet!!)
Pojkvännen från England rörde inte en min när han skulle ta sig lite fika och där står jag
med värmepistolen i handen, håret i en boll på huvudet och solsken i blick.
Helt normalt här hos oss men jag brukar inte hålla till bland frukosten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar