torsdag 17 januari 2013

Våran lilla toa


Nu tänker jag bjuda in dig till våran toa.
Här bjuder vi flott.
Vi hade lite folk hit för ett tag sen och en av dom sa att hälsa på i Umeå
innebär att det är byggt en ny rondell i stan och ni har byggt till något i huset. Haha!

Den här toan blev mycket tänke-jobb i vill jag mena.
Handfatet kom som en skål med ett hål i, så vi fick bygga dit resten.
Badrums-möbeln var från början en bänkskiva från IKEA
och kranen köpte jag på blocket och bytte packningar.
Det var ren lycka när jag hittade den!


Golvet som glimtar är från Marrakechdesign och heter voltaire apelsin.
Inte helt gratis vill jag komma ihåg.
Men det är så befriande att jag glömmer bort vad något kostar när det väl är betalt.

Ett litet blått skåp som har hängt med i alla tider.
Det är helt tomt och måste flyttas på om man ska duscha.
Kanske lite opraktiskt.


Men det får förlåtelse för det är så vackert.


En lampa som passar in hittades på Indiska.
Sedan fick vi sätta in el i den för det var för ett ljus från början.




Jag tänkte visa en bild på golvet men hittade inte igen rätta färgerna.
Den här är samma, voltaire, men heter magnolia.
Vilka mysiga färger! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar