söndag 13 januari 2013

Kul med second hand


I går var jag på second hand och kom hem med lite av varje.
En vanlig stol. Den ska jag göra änglar av.
Jag har redan börjat såga så den ser lite tagen ut just nu



En vagn på hjul. Ska bli precis vad den är.
Men bra mycket snyggare
Men den behöver skruvas ihop, den vinglar.
Tänk att rulla ut fika i trädgården med den här.
 Ja, i sommar då för idag har vi 18 grader kallt


En lamp-skärm. Jag tänkte göra om den och använda den som lampskärm.
Men herregud! Den är stor som en planet!
Jag och skärmen får inte plats i samma rum.
Vi har inget stort hus så jag undrar om den får bli ett växtstöd.
Men ute
Om man tar bort allt tyg och vänder på den, undrar hur det blir?

3 kommentarer:

  1. Anonym5:23 em

    Hej har du lust att sälja lampskärmen? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har redan gjort om den men stålställningen är ju intakt. Men vill du ha den så får du gärna köpa den
      /Inger

      Radera
  2. Anonym8:24 em

    Åh vad tråkigt, tyckte att just tyget och fransarna var så fint men tack ändå! :) // kiran

    SvaraRadera