tisdag 12 februari 2013

Våran damsko


Vi har en bil som är fantastisk att ha när det gäller att frakta möbler.
Och det händer både nu och då.
Det finns två rader baksäte men dom går att ta ur så blir det gott om plats.
Den är som en damsko ska vara, liten på utsidan och stor på insidan.


I den här vändan fick vi in, en tvbänk som har ordentliga mått.


Plus ett barskåp, som ska sitta ihop med hyllan nedanför.
Jag kunde inte ta en bild där hela hyllan ryms, för vi har för litet hus!
I så fall skulle jag ha stått ute på balkongen för att ta en bild


Jag vet inte riktigt hur det kommer att se ut än.
Men jag är säker på att det kommer att bli bra,
vit/ljusblå tapet och mörkblåa knoppar...
eller blir det för barnsligt med rosa...
Vad det är svårt att bestämma sig ibland!
 Det jag vet att alla tre hyllorna kommer att sitta ihop, fast den blir stor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar