onsdag 20 februari 2013

Mina rutor


Titta vad bra det här går!
Jag har sytt ihop dom som är klara, mycket bara för att hålla reda på dem.
Dom ligger överallt nämligen.
Jag vet inte hur stor den blir,
men nu får jag hålla mig dom här färgerna när jag har sytt ihop en del .
Men det är mitt kvälls-pyssel så det känns bara bra. Kul är det.
Det är så mysigt att virka med bomullsgarn, det är skönt att hålla i.


Annars har jag ett annat pyssel idag.
Jag hade hällt ut ett glas rödvin på ullmattan igår och då trodde jag att jag fått bort fläcken.
Men idag, i dagsljus, kan jag bara meddela att näää, den syns bara bra.
Man kan gilla det nordiska ljuset, men avslöjande är det.

2 kommentarer:

  1. Men oj så avundsjuk jag blir på ditt skapande! Vill också vill också vill också vill också!

    SvaraRadera
  2. Men en virkning kan man dra fram varsomhelst. Det är bara att börja. Eller sticka in en sladd, det går fort. Om inte sladden sitter fast i väggen

    SvaraRadera