fredag 30 november 2012

Gratis är gott!


Jag är verkligen förtjust i tapeter från Pip Studio. En del kanske är lite väl maffiga på en hel vägg,
men man blir glad och pigg av dem. När man ser dom här går adrenalinet igång och så tänker jag:
Men vad ska man kunna göra av de här?  Och då mina vänner är dan räddad.
Planera och fantisera är väl halva nöjet.

Just de här hade en färg-butik i "gratis lådan"! Dubbel vinst!
Det är prov bitar som byts ut efter ett tag och då lägga dom i back för lite och ingenting.
Lyckan fullständig och jag tog några bitar under armen. Den mörk-blå biten passade som gjuten till min rosa kappa.
Så man kände sig som en trendsetter när jag flanerade på stan efteråt. En knasig accessoar, javisst,
men det verkar inte vara ett problem i mode världen.

Man kan tapetsera luckorna på ett skåp, ett sommar-skåp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar