tisdag 27 november 2012

En pall blir två


Någon har kanske förstått att jag har en gillar svarvade ben!?
En del tycker det ser hopplöst gammaldags ut, men tänk så här: Finns det någon mysfaktor i raka metallben?
Nåja, metallben kan pryda sin plats, såna finns.
Hursom, jag köpte en pall för 25 kr på sekond hand och två andra pallar av den.

Jag behövde en fotpall när man ser tv, samtidigt skulle det vara bra att lägga ner tvdosan och allt skräp som  runt mig hela tiden. Ni vet, handkräm, pennor, ficklampa och pepparkaksburk ?! Va, vad gör dom här?
En ordentlig låda med lock, här måste det få plats med massor.
Som sidobrädor vill jag ohyvlat, skrufsigt virke. Men det viktigaste, locket måste vara fodrat
så man inte får ont i hälarna innan filmen är slut. Pallens ben sågades av på mitten och vips räcker ett par ben till två pallar. Inte vara det helt enkelt att få rätt vinkel på benen, men man får inte ge sig!
Den måste vara så rejäl att man kan sitta på den, den kan vara bra att ha i hallen också.
Tur det blir två pallar då, en blå och en grön! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar