tisdag 6 augusti 2013

Romantiskt ljuvligt skåp


Går det få något mer romantiskt?
Absolut den sötaste som jag har gjort!!
(Har du hört det förr?)
Men nog blir man förälskad alltid

Måtten är: Bredden bak är 115 cm bredden framsida är 80 cm,
djup 35 cm och höjden är 187 cm.


En låda som är målad invändigt och spets på insidan dörrarna.
Spetsen kom dit för spröjset gick inte att ta loss så när
man öppnar dörrarna ser man att dom inte är målade på insidan




Svarta, snygga porslinsknoppar


Såna här vitrinskåp är vingliga för dom är så höga och så klent byggt.
Så jag fick bygga om alltihop, känns det som....
Reglar på baksidan och hyllorna är skruvad fast i baksida
och sidorna, men nu sitter allt fast!


Som vanligt hann jag ta bort både handtag och till och med dörrarna
innan jag kom på att jag skulle ta en före-bild

1 kommentar:

  1. Anonym10:48 em

    Skrattar för mig själv, jag har gjort likadant med mitt skåp fast jag har vita knoppar på mitt. :-) Kul att se någon annan som har samma tankegångar. Mvh/Jill

    SvaraRadera