fredag 30 augusti 2013

Min pimpade, invirkade bil


Här ska jag visa min Ford Fiesta.
Den stackarn har fått en släng av rådande virk-il som drabbat mig.

Den blå hinken som skymtar är kvar sedan svamp-plockning för några dar sen.
Det blir nog fler såna dagar så den får hänga med.
Samt två kastspön som jag faktiskt flyttade på.


Det är två, egentligen tre olika färger.
Ett helvitt garn som jag virkat kanten och som jag syr ihop blommorna med.
Och ett lila och ett rosa.
Men dom är melerade så alla blommor blir olika


Jag vet inte hur smart det var, eller om det ser bara rörigt ut.
Men om jag var orolig att det ska vara rörigt hade jag aldrig börjat virka in bilen...

Här en länk till en sorts "afrikanska blommor"
http://moaslovelythings.blogspot.se/2011/01/afrikanska-blommor-virmani.html


Nu ska ja börja med att virka in solskydden.
Det är då en enkel historia.

Det kan ju låta som jag duktig på att virka men det är jag inte.
Jag kan bara virka sånahär, men oj vad jag är bra på just dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar