söndag 21 april 2013

Nja, allt blir inte så bra


Jaha, allt man gör blir ju inte fantastiskt.
Jag har ett antal plastkrukor som är bra att ha för dom är stora men hiskeligt fula.
I min stick-iver tänkte jag sticka ett fodral till krukorna.
Lätt som en plätt, två räta, två aviga och sedan limma fast uppe och nere så
"ränderna" ska hålla sig raka.


Jag gillar iden på "ritnings-stadiet".
Det gör jag nu också men inte just dom här.
Man kanske kan skylla på färgvalet, men jag ville att det skulle synas att det var stickat.


Det ser ut som en mössa från 60-talet.


1 kommentar:

  1. Anonym3:57 em

    Har du hört talas om det nya inrednings och byggprogrammet The block? Skulle detta passa dig? Tävla i TV4:s nya program och vinn 500 000!
    För mer info och ansök på TV4.se/block eller sms:a block till 72400

    SvaraRadera