måndag 4 mars 2013

Äntligen! Full fart!


Jihooo!
Äntligen är jag på gång, förkylningar och mänskligt elände (jag tror jag menar vintern..)
kan dra åt skogen för nu är jag på banan!
Jag har sagt det förr: har man ingen plan eller hopp då är det illa.
Men nu finns det bägge!!

Jag har börjat med en byrå med fem lådor, den har ingen charm eller attityd i detta läge,
men vänta bara!


Ja så här är det.
Varenda låda ska limmas ihop för allt håller på att gå isär.
Fanns det ingen annan att lägga massa tid på?....
Den blir vit, med dom här knopparna.
Min gud va bra den kommer att bli!


Nu ska jag avslöja den stora planen!
Jag har vilat mig i form i höger soffhörn med skidor på tv både nedåt och längstefter,
och någonstans fick jag sanslöst tråkigt.

Jag har virkat på mina mormorsrutor, inte färdig på långa vägar,
men såg på nätet en in-virkad cykel.
Så den vill jag också göra!
Jag stickar ett fodral till min cykel!  (Ja, jag har för mycket fritid)
Jag håller på ett tag till, så det blir något att ta en bild på,
sedan ska jag visa dig.
Jag vågar inte lägga ut den på facebook för då tror alla mina vänner jag har blivit tokig på riktigt.
Men jag får se det som ett konst-projekt, då kan man göra vilket tok som hellst.
Men som sagt jag tar några dagar så det blir något att visa


1 kommentar: