lördag 27 juli 2013

Ett allergiskåp den här gången


Jag fixade till ett furuskåp åt en kompis.
Det hade nog stått i ett stall tror jag.
Hon håller på med hästar och jag är tok-allergisk
så jag blev allergisk mot skåpet!!

Vi bar in det i huset här hos mig och det var ganska sent på kvällen
så jag iddes inte börja torka av det.
Och hej vad jag nös och snorade.
Jag bara stängde sovrumsdörren och somnade ifrån allt
och morgonen efter, innan kaffet, var det bara att städa ur det.
Sedan gick det bättre, men jag har aldrig snorat åt ett skåp förut! 


Ja nu är allt förlåtet.
Det blev precis som jag tänkte



Fina porslinsknoppar, inte för fjuttiga utan mer som en punkt.
Typ, här sitter jag!


Så här såg den ut när jag fick tag i den.
Det tar inte ens en sekund att ta en bild
men det är nästan så jag inte hinner det innan jag börjar skruva bort handtagen.
På dom övre luckorna ser du dom, det var dom största jag sett.
Stora träplattor minsann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar