torsdag 26 september 2013

Sötaste minibyrån


Den finaste och smidigaste minibyrån,
den passar i en hall för den är så nätt.
Måtten är: 100 cm bred, 30 cm djup och 65 cm hög.
Och den är så rejäl att man kan sitta på den för att ta på sig skorna



Fina hängen som knoppar.
Just dom här är som gjorda för den här lilla byrån
för dom övre lådorna är lite svängda och då blir det så himla bra med dom här hängena.

Den är målad med linoljefärg och den är gammelrosa,
tyvärr ser den grå ut på bilderna.
Jag får göra om det här ser jag.
Färgen är gammelrosa, mot lila....mycket fränare än grå....

En bild ska ju säga mer än 1000 ord, hrmmm
Eller måste jag lära mig att ta bra bilder


Vackra detaljer.
Visst är den charmig ?!


Innan jag målade den och bytte knoppar.
Observera att ett ben är borta dessutom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar