tisdag 18 juni 2013

Oj, vilket klipp!!


Jag har köpt ett dragspel på loppis,
eller det är St Erikshjälpen egentligen.
Jag hittar så mycket kul där och inte dyrt alls.
Jag menar om man sågar isär något och det blir inte 100% bra
så är det inte hela världen.


Men det här blev bra!!
Ett så vackert dragspel, det gick inte att använda men oj vad det är fint!
Jag skurade upp det och gjorde hål i bälgen så jag skulle kunna få ner något att plantera i.
Sedan ställde det på några tegelstenar så det skulle komma upp lite
och planterade lite sommarblommor i den.


Det kan se lite klent ut, men vänta bara!
När dom här blommorna får fart, då ni!

Det värsta är att jag hittade en tramporgel också, tänk va kul det skulle vara!
Ett dragspel och tramporgel på tomten!
Men jag har en budget nu, midsommar är på gång och vi ska nog äta ihjäl oss
för oj vad mat som ska handlas!
Är tramporgeln kvar efter helgen ska jag nog slå till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar