torsdag 29 januari 2015

Chalk paint skåp! Så bra den blev!


Men åå så den blev fin!!
En lågt skåp målad med chalk paint.
Jag är barnsligt förtjust  i färgen, det blir lite.. ja ...
hur ska man säga, lite yta liksom.
Färgen blir inte platt utan får textur.

Måtten är:40 cm djup, 123 cm bred och 86 cm hög


Så vackra handtag, jag köpte dom på ebay minsann,
så lite annorlunda är den.

Här kanske det syns bättre vad jag menar med ytan.
Det är små partiklar i färgen så den blir lite ojämn.


Ja hjälp vad man ska måla lådor
Jag tog bilden ute i snögloppet.
Igår, däremot, var det perfekt väder för ta bilder
men då kom jag hem så sent så det hann bli mörkt.
Ett elände att vara kass på ta bilder.
Jag behöver dagsljus för att få till rätt färg


Så här såg den ut från början.
Lite sorglig, hade inte ens ben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar